ونزیا 77 - مردی که پوست خود را فروخت: مرور

مردی که پوست خود را فروخت ، تأملی زیبا و دقیق در مورد ت و هنر پناهندگان با تمرکز بر آزادی است.

 

توسط مارتینا بارون -14 سپتامبر 2020 11:56

 

هنر مرز ندارد ، اما قلمروها مرز دارند. و بسیاری از اینها همچنین دارای قوانینی ، شکنجه ، زندانهایی است که شهروندان باید از آن فرار کنند ، آنها می خواهند خود را آزاد کنند ، به این امید که در سرزمین های جدید فرود بیایند و امیدوارند که روزی بتوانند در سفر آزاد باشند. اینگونه است که شکل پناهنده ایجاد می شود ، از شخصی که خانه و خانه ندارد ، یا بهتر بگوییم می تواند خانه هایی داشته باشد ، اما ریشه های واقعی برای او وجود ندارد که بتواند با آرامش داشتن جایگاه خودش در جهان زندگی کند. این که به او تعلق دارد ، از او محافظت می کند ، باعث می شود که در این زندگی که اجازه حرکت دارد ، احساس امنیت ، عاری از هرگونه پیوند و خودمختاری کند.

 

اما اگر برای انسان آزادی یک مفهوم انتزاعی است که اغلب اوقات باید به قوانین و شرایطی اشاره داشته باشد که استقلال را مجاز نمی داند ، آثار هنری تقریباً قدرت انتقال از مکانی به مکان دیگر را دارند. مکان ، دور شدن و بازگشت به مکانهایی که از آنها استقبال کرده اند ، حرکت در عقب و جلو در هر گوشه زمین برای لذت بردن و لذت بردن از اعتبار خود ، همان چیزی که آنها را متحرک و در عمل می کند.

 

مردی که فروخته شد - خال کوبی ویزا در پشت او مردی که پوست خود را فروخت ، فیلمبردار

با این حال ، در این دیدگاه که هنر را بیشترین فرصت برای اشتراک می داند ، که در آن جنبه گشودگی و فرصت است که به انتشار و فراگیر شدن آن می پیوندد در حالی که اثبات می شود دارای امتیاز است ، این یک تاریک تر و بیشتر است آنچه که "مردی که پوست خود را فروخته" نشان می دهد کمتر درخشان است ، بی اخلاقی که در عین سخنگوی صراحت و انحصار ، اخلاقی به نظر نمی رسد ، جایی که یک امضا می تواند شما را صاحب بدن کند و بدن می تواند به بوم هنرمند تبدیل شود. این دقیقاً همان اتفاقی است که در فیلم کاوتر بن هانیا رخ می دهد ، جایی که ت پناهندگی با ارائه ت های هنری برای ارائه محدودیت های مشابه ، دیکتاتوری ها و تعهدات مرزی با اینهان الهام گرفته از اثر ویم دلووی تیم ، هنرمند بلژیکی در سال 2006.

 

سام علی (یحیی ماهاینی) که مجبور به فرار از لبنان می شود راهی پیدا می کند تا به اروپا برسد و با عشق زندگی اش دوباره متحد شود. هزینه ای که او باید بپردازد ، همیشه او را تحمل خواهد کرد: مردی که توسط یکی از سران نیزه هنر معاصر متقاعد شده ، ویزایی را به پشت خال کوبی می کند تا ظلم و ستم توسط مردان و شهروندان سوریه را نشان دهد ، بنابراین به فکر است آزادی جدید ، اما یافتن شیelf متعلق به مردی که پوست او را اری کرده است.

 

تأملی پیچیده که مردی که پوست خود را فروخت ، در سطح اخلاق ، عدالت ، بازار و باز می کند ، بلکه همچنین در ذات هنر و در فضایی مانند آن محدود به اثری است که متعلق به آن است ، به طور کامل. ، در دستان یک هنرمند است. داستانی هیجان انگیز که توسط کاوتر بن هانیا فیلمنامه شده و حتی با احترام به پارامترهای سوژه ای که فیلم از قبل تعیین کرده بود ، صحنه بهتری را به نمایش می گذارد. اثری که موفق به برقراری گفتگوی مستقیم با محدودیت هایی می شود که غالباً بر انسان تأثیر می گذارد و در بخشهای کلان مشاهدات وی راهی برای ایجاد یک بحث بسیار ظریف پیدا می کند که با پیگیری داستان شخصیت سام علی حل می شود ، که به معنای واقعی کلمه تمام انتظارات ، همه آن امیدها ، فرصتهای انتقام از پناهنده ای را که براحتی ظاهر خواهد شد ، دوباره بر روی پوست خود قرار می دهد.

 

مردی که پوست خود را فروخت - عشق و تمثیل هنری سام علی ، مردی که پوست خود را فروخت ، فیلمبردار

بنابراین ، مسئله سازی وقوع هنر و مجاز پذیری که آن را احاطه کرده است ، گفتمانی را پایه گذاری کرد که قبلاً دستاوردی مانند The Square با جدا شدن و وقت شناسی بیان کرده بود به عنوان نخل طلای جشنواره فیلم کن ، مرد Who Sold This Skin اتهامات خود را بدون هیچ گونه حمله به شخصیت های خود پیش می برد ، از محدودیتی که در آن شخصیت اصلی آن مجبور است رنج می برد ، اما همچنین سعی می کند مثل انسان و دوست داشتنی را که شخصیت های آن را متمایز می کند ، با وضوح تنظیم کند. فیلمی با میزانسن زیبا ، اما با ماهیت احساسی و هیجانی که هرگز تماشاگر را برای تماشای فیلم دور نمی کند و به او نزدیک می شود به گونه ای که به یک محقق با دقت در داستان سام علی تبدیل می شود ، از عدم تعیین سرنوشت که او را مجبور به اجرا ، بازیابی خود ، خود را بد و اری شود ، در واقع مشارکت فکری و همدلی مردم ، که در نتیجه شاهد اثری هستند که در همه زمینه های آن تنظیم شده است ، فعال می شود.

 

از موقعیتی که در رنگ به دنبال راهی برای روشن کردن داستان خود است ، یادآوری تقریباً همان رنگ هایی که به پشت خال کوبی شده شخصیت اصلی ، لحظه ای متفاوت بخشید ، مردی که پوست خود را فروخت ، داستانی را که در چندین سطح انجام شده است ، تجزیه و تحلیل و در آغوش می گیرد. "


تازه های صنعت مردی ,پوست ,فروخت ,کرده ,شخصیت ,فیلم ,شخصیت اصلی ,راهی برای ,داشته باشد ,فروخت مرور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

mu5ics سایت دکتر هومان شفاعی متخصص ارتودنسی در مشهد آموزش سی اس اس دنیای وب مهندسین شیمی نازنین ایلیا چت|چتروم ایلیا|ایلیا چت اصلی گردشگری استان چهارمحال بختیاری نور صنعت تجهیز